U picculu crossover di Puma mostra chì Ford pò riesce in Europa cù un disignu originale è una dinamica di guida sportiva.
Ford rivisite u so mudellu di cummerciale in Europa per ottene una prufittuità sustinibili in a regione.
L'automobilista abbandona a berlina compatta Focus è u picculu hatchback Fiesta mentre avanza versu una piccula linea di vitture di passageri elettriche.Hà tagliatu ancu millaie di impieghi, assai di elli sviluppatori di produtti, per accoglie a presenza europea più chjuca.
U CEO di Ford, Jim Farley, prova di risolve i prublemi causati da e decisioni sbagliate prima di a so prumuzione à u primu postu in 2020.
Au fil des ans, l'automobiliste a pris la décision intelligente de donner une nouvelle vie au marché européen des camionnettes avec le lancement des modèles S-Max et Galaxy.Dopu, in u 2007, hè ghjuntu u Kuga, un SUV compactu perfettamente adattatu à i gusti europei.Ma dopu, u pipeline di u produttu s'hè ristrettu è diventa più debule.
U minivan B-Max hè statu introduttu in 2012 quandu u segmentu era in decadenza.Lanciatu in Europa in 2014, u crossover compactu Ecosport di fattu indianu ùn hà micca fattu assai impattu in u so segmentu.U subcompact Ka hè statu rimpiazzatu da u prezzu di fattu brasilianu Ka +, ma assai cumpratori ùn eranu micca cunvinti.
U novu mudellu pare esse una suluzione pruvisoria chì ùn pò micca currisponde à a dinamica di guida offerta da Focus è Fiesta in i so segmenti rispettivi.U piacè di guidà hè rimpiazzatu da casualità.
In u 2018, l'allora CEO Jim Hackett, chì dirigeva un fabricatore di mobili d'uffiziu di i Stati Uniti, hà decisu di scartà mudelli menu prufittuali, in particulare in Europa, è rimpiazzà cù qualcosa.Ecosport è B-Max sò andati, cum'è S-Max è Galaxy.
Ford hà surtitu da parechji segmenti in pocu tempu.A cumpagnia hà pruvatu à cumpensà sta lacuna cù una ricustruzzione estensiva di mudelli sopravviventi.
Allora l'inevitabbile hè accadutu: a quota di u mercatu di Ford hà cuminciatu à calà.Sta parte hè diminuita da 11,8% in 1994 à 8,2% in 2007 è à 4,8% in 2021.
U picculu crossover Puma lanciatu in 2019 hà dimustratu chì Ford puderia fà e cose in modu diversu.Hè statu cuncepitu cum'è un veiculu di vita sportiva, è hà successu.
U Puma hè statu u mudellu di vittura Ford più vendutu in Europa l'annu passatu, cù 132 000 unità vendute, secondu Dataforce.
Cum'è una cumpagnia publica di i Stati Uniti, Ford hè assai focu annantu à i risultati trimestrali pusitivi.L'investitori preferanu aumentà i profitti in quantu à una strategia promettente à longu andà chì ùn pagherà micca immediatamente.
Stu ambiente forma e decisioni di tutti i CEO di Ford.U rapportu trimestrale di i profitti di Ford per analisti è investitori hà dettu l'idea chì i taglii di i costi è i licenziamenti sò segni distintivi di una gestione astuta.
Ma i ciculi di i prudutti di l'automobile duranu anni, è l'arnesi è i mudelli sò scrapped per anni.In un'età induve u travagliu qualificatu hè pocu, partendu cù l'ingegneri chì anu accumpagnatu tutta a storia di u sviluppu di cumpunenti hè soprattuttu fatale.
Ford pensa à taglià 1 000 impieghi in u so centru di sviluppu europeu in Cologne-Mekenich, chì puderia torna à perseguite a cumpagnia.I veiculi elettrici di batterie necessitanu menu sforzu di sviluppu cà e plataforme di motori di combustione, ma l'innuvazione interna è a creazione di valore sò necessarie più chè mai durante a transizione di l'industria à un mudellu elettricu guidatu da software.
Una di l'accusazioni principali contr'à i decisori di Ford hè chì dorme in u prucessu di elettrificazione.Quandu u primu Mitsubishi i-MiEV completamente elettricu prodottu in massa d'Europa hè statu svelatu à u Salone di l'Automobile di Ginevra 2009, i dirigenti di Ford si sò uniti à l'insiders di l'industria per stuzzicà a vittura.
Ford crede chì pò scuntrà i normi di emissioni europei più severi per migliurà l'efficienza di i motori di combustione interna è l'adopzione ghjudizia di a tecnulugia hibrida.Mentre chì a divisione di l'Ingenieria Avanzata di Ford avia forti cuncetti di veìculi di batterie elettriche è di celle di carburante parechji anni fà, si appiccicò à elli quandu i rivali anu lanciatu mudelli di batterie-elettrichi.
Quì, ancu, u desideriu di i patroni di Ford di riduce i costi hè statu affettatu negativamente.U travagliu nantu à e novi tecnulugii hè ridutta, ritardata o fermata per migliurà a linea di fondu in u cortu termini.
Per ritruvà, Ford hà firmatu un partenariatu industriale cù Volkswagen in 2020 per utilizà l'architettura elettrica VW MEB per sustene i novi veiculi Ford all-electric in Europa.U primu mudellu, un crossover compactu basatu annantu à u Volkswagen ID4, entrerà in pruduzzione in a pianta di Colonia di Ford in u vaghjimu.Hà rimpiazzatu a fabbrica Fiesta.
U secondu mudellu serà liberatu l'annu dopu.U prugramma hè enormu: circa 600 000 unità di ogni mudellu nantu à circa quattru anni.
Ancu s'ellu Ford sviluppa a so propria piattaforma elettrica, ùn apparirà micca nantu à u mercatu finu à u 2025. Hè statu ancu sviluppatu micca in Europa, ma in i Stati Uniti.
Ford hà fiascatu à pusà unicu a marca in Europa.U nomu Ford ùn hè micca un vantaghju cumpetitivu in Europa, ma piuttostu un svantaghju.Questu hà purtatu l'automaker à scontri significativi di u mercatu.U so tentativu di mette i so primi veiculi elettrici nantu à a strada cù a tecnulugia Volkswagen ùn hà micca aiutu.
I gestori di marketing di Ford anu ricunnisciutu u prublema è avà vedenu a prumuzione di u patrimoniu americanu di a marca cum'è un modu per distingue in un mercatu europeu sfurtunatu."Spirit of Adventure" hè u credu di a nova marca.
U Bronco hè statu vindutu in certi mercati europei cum'è un mudellu di halo, riflettendu u so slogan di marketing "Spirit of Adventure".
Se sta riposizionamentu porta à u cambiamentu previstu in a percepzione è u valore di a marca resta à vede.
Inoltre, a marca Jeep di Stellantis hè digià fermamente radicata in a mente di l'Europeani cum'è u campione di l'America di u stilu di vita avventuroso all'aperto.
Ford hà una reta di dealer dedicata, fideli è estensiva in parechji paesi europei.Questu hè un grande plus in una industria induve i concessionarii di marca è multi-marca proliferanu.
Tuttavia, Ford ùn hà mai veramente incuraghjitu sta putente reta di distributori per entre in veramente u novu mondu di i prudutti mobili.Di sicuru, u serviziu di spartera di vitture di Ford hè statu lanciatu in u 2013, ma ùn hà micca pigliatu è a maiò parte di i concessionarii l'utilizanu per furnisce vitture à i clienti mentre i so vitture sò servite o riparate.
L'annu passatu, Ford offre un serviziu di abbonamentu cum'è una alternativa à pussede una vittura, ma solu in i concessionarii selezziunati.L'attività di noleggio di scooter elettrici di Spin hè stata venduta à l'operatore di micromobilità tedesca Tier Mobility l'annu passatu.
A cuntrariu di i so rivali Toyota è Renault, Ford hè sempre assai luntanu da u sviluppu sistematicu di i prudutti mobili in Europa.
Forse ùn importa micca à u mumentu, ma in l'era di u car-as-a-service, puderia perseguite Ford di novu in u futuru cum'è i cuncurrenti guadagnanu un postu in questu segmentu cummerciale in crescita.
Pudete annullà l'abbonamentu in ogni mumentu usendu u ligame in questi email.Per più infurmazione, vede a nostra Politica di privacy.
Iscriviti è riceve e migliori nutizie automobilistiche europee direttamente à a vostra casella di posta gratuitamente.Sceglite e vostre nutizie - vi daremu.
Pudete annullà l'abbonamentu in ogni mumentu usendu u ligame in questi email.Per più infurmazione, vede a nostra Politica di privacy.
Un squadra glubale di ghjurnalisti è editori furnisce una copertura cumpleta è autoritaria di l'industria di l'automobile 24/7, chì copre e nutizie chì importa à a vostra attività.
Automotive News Europe, fundata in u 1996, hè una fonte d'infurmazioni per i decisori è i capi d'opinioni chì travaglianu in Europa.