• page_banner

YouTuber: Caricà micca Tesla nantu à Supercharger hè "caos"

U mese scorsu, Tesla hà iniziatu à apre alcune di e so stazioni di spinta in New York è California à i veiculi elettrici di terze parti, ma un video recente mostra chì l'usu di queste stazioni di ricarica ultra-rapida puderia diventà prestu un mal di testa per i pruprietarii di Tesla.
YouTuber Marques Brownlee hà guidatu u so Rivian R1T à a stazione di Tesla Supercharger di New York a settimana passata, tweetendu chì a visita hè stata "tagliata" quandu si sò presentati altri cunduttori non Tesla.
In u video, Brownlee dice chì avia da piglià dui posti di parcheghju accantu à u caricatore perchè u portu di carica di a so vittura elettrica hè in u latu di u cunduttore davanti di a so vittura è a stazione di carica hè "ottimizata per i veiculi Tesla".U portu di carica hè situatu à l'angulu posteriore manca di a vittura.
Brownlee hà dettu ch'ellu pensava chì l'esperienza hà fattu u so Rivian una vittura megliu perchè ùn averebbe più à cunfidassi nantu à i caricatori publichi più "periculosi", ma hà aghjustatu chì i superchargers sovraffollati puderanu alluntanassi i pruprietarii di Tesla.
"Tuttu d'un colpu site in duie pusizioni chì sò normalment una", disse Brownlee."Se eru cum'è u big shot di Tesla, probabilmente saria preoccupatu di ciò chì sapete di a mo propria sperienza di Tesla.A situazione serà sfarente, perchè più hè peghju perchè a ghjente carica?Ci pò esse più persone in a fila, più persone occupanu più posti ".
E cose aggravaranu solu quandu i pickup elettrici Lucid EV è F-150 Lightning arrivanu.Per u cunduttore di u F-150 Lightning, u cable di carica mudificatu di Tesla era abbastanza longu per ghjunghje à u portu di carica di a vittura, è quandu u cunduttore tirava a vittura troppu duru, a parte anteriore di a so vittura guasi toccu u dock di carica è u filu hè statu completamente distruttu. .Pull up - u cunduttore hà dettu chì pensava chì era troppu risicatu.
In un video separatu di YouTube, u driver F-150 Lightning, Tom Molooney, chì gestisce u canali di ricarica State of Charge EV, hà dettu chì prubabilmente preferirebbe guidà lateralmente à a stazione di carica - a mossa pò piglià trè pusizioni à una volta.
"Questu hè un ghjornu cattivu se pussede una Tesla", disse Moloney."Presto, l'esclusività di pudè guidà induve vulete è cunnetta à a griglia diventerà più sfida cum'è u Supercharger cumencia à esse intasatu cù veiculi non Tesla."
In ultimamente, Brownlee dice chì a transizione hà da piglià assai abilità, ma hè felice cù u so prucessu di ricaricamentu di Rivian, chì dura circa 30 minuti è $ 30 per carica da u 30 per centu à u 80 per centu.
"Questa hè probabilmente a prima, micca l'ultima, volta chì vede un tali sfondate intornu à quale pò carica induve, disse Brownlee.Quandu tuttu hè chjaru, ci sò qualchi prublemi di etichetta ".
U CEO di Telsa, Elon Musk, hà chjamatu u video di Brownlee "divertente" in Twitter.A principiu di questu annu, u miliardariu hà accunsentutu à inizià à apre alcune di e stazioni Supercharger di u fabricatore di vitture elettriche à i pruprietarii non Tesla.Prima, i caricatori di Tesla, chì rapprisentanu a maiò parte di i caricatori di i veiculi elettrici in i Stati Uniti, eranu soprattuttu dispunibili solu per i pruprietarii di Tesla.
Mentre chì e stazioni di ricarica Tesla convenzionali sò sempre state dispunibili per i EV non-Tesla via adattatori dedicati, l'automaker hà prumessu di rende e so stazioni Supercharger ultra-rapide cumpatibili cù altri EV à a fine di u 2024.
Un insider hà dettu prima chì a rete di ricarica di Telsa hè unu di i so più grandi vantaghji annantu à i rivali EV, da stazioni di ricarica più veloci è convenienti à più amenità.